Sprzedajesz części zamienne?
Poznaj Partsy® jedyne takie narzędzie dla warsztatów i sklepów z częściami zamiennymi do sprzętu ogrodniczego, leśnego i budowlanego.
Więcej
Kiedyś
Koniec z szukaniem w wielu katalogach Hurtowni czy z kilkunastoma otwartymi zakładkami w przeglądarce internetowej.

Teraz
Jedna przejrzysta lista Twoich Hurtowni w prostej i czytelnej formie z informacją o dostępności i cenie.

Partsy usprawnia, optymalizuje i automatyzuje proces zakupowy części zamiennych
Partsy, gromadząc wszystkie katalogi czołowych Hurtowni w jednym miejscu, pomaga sprzedawcom bezbłędnie i szybko wyszukać odpowiednie części zamienne i przygotować atrakcyjną ofertę.
Jednym kliknięciem sprawdź dostępność, cenę i czas dostawy. Możesz dodawać artykuł do koszyka i złóżyć zamówienie dokładnie tak, jakbyś to robił w systemie Hurtowni. Teraz, dzięki unikatowej funkcjonalności, Partsy może zamówić brakujące części zamienne za Ciebie całkowicie automatycznie.
Stworzyliśmy Partsy w odpowiedzi na potrzeby Klientów i zmieniającą się sytuację rynkową (sprzedaż internetowa, rosnące koszty pracy i niedostępność wykwalifikowanych pracowników).
Funkcje, których nie ma nikt inny.
Co potrafi Partsy?
Wyszukać części
Partsy daje możliwość wyszukiwania po nazwie, modelu urządzenia, po numerze oryginalnym czy każdym innym numerze referencyjnym.
Zaprezentować Hurtownie
Wszystkie oferty Twoich Hurtowni w jednym przejrzysztym zestawieniu i w czytelnej formie. Nie musisz sprawdzać każdej Hurtowni z osobna.
Sprawdzać dostępność
W Partsy widzisz swoje stany magazynowe, jak i dostępność w Twoich Hurtowniach. W przypadku braku łatwo znajdziesz alternatywnego Dostawcę.
Porównać ceny
Nie musisz ręcznie przeszukiwać katalogów Hurtowni. W Partsy porównasz cenniki i masz możliwość przypisania wynegocjonowanej ceny.
Przygotować wycenę
Sprawnie przygotuj wycenę dla Klienta. Jeśli Klient wróci później, szybko zmienisz wycenę w zamówienie.
Oszczędzać czas
Oszczędź sobie lub pracownikom czas. Zastąp powtarzające się, ale czasochłonne czynności, a potencjał firmy wykorzystaj w lepszy sposób.
Domawiać braki
Brak towaru na Twoim magazynie to już nie problem. Partsy sam domówi za Ciebie niezbędną ilość w Hurtowni.
Informować o dostępności
Zdarza się, że towar jest niedostępny w Hurtowniach. Teraz będziesz wiedział, jak tylko będzie ponownie dostępny.
Śledzić dostawy
Funkcja śledzenia przesyłek zaalarmuje, jak paczka napotka wyjątek generujący opóźnienie w dostawie.
Tworzyć dokumenty
Partsy potrafi wczytać fakturę zakupu z Hurtowni do Twojego systemu ERP lub tworzyć dokumenty WZ przy sprzedaży.
Wymieniać dane
System pobiera lub dzieli się danymi z pozostałymi systemami w Twojej firmie przy pomocy API.
Analizować dane
Raporty to nieocenione narzędzie, które pozwala Ci podejmować bardziej świadome decyzje.
Partsy AI.
Pracuje za Ciebie.
Integracje z Hurtowniami, Twoim sklepem internetowym, systemem ERP czy innymi systemami, jak chociażby Base to standard. Automatyczne zamawianie części i kontrola zysku z każdego zamówienia to norma.
Od teraz Partsy wykorzystuje AI: głosowe wyszukiwanie to dopiero początek.
Partsy wykonuje pracę wielu osób w Twojej firmie.

Automatyzacje
Czynności, które standardowo wykonujesz ręcznie, mogą być zastąpione automatyzacjami. Bezbłędnie.
Integracje
Do wyboru masz gotowe integracje z najpopularniejszymi systemami, a jeśli to za mało, wykonamy indywidualną integrację.
Raporty
Trzymaj rękę na pulsie dzięki rozbudowanym raportom. Wykorzystaj swoje dane, aby szybko reagować na sygnały z rynku.