Sprzedajesz części zamienne?

Poznaj Partsy® jedyne takie narzędzie dla warsztatów i sklepów z częściami zamiennymi do sprzętu ogrodniczego, leśnego i budowlanego.

Więcej
IT Consulting

Kiedyś

Koniec z szukaniem w wielu katalogach Hurtowni czy z kilkunastoma otwartymi zakładkami w przeglądarce internetowej.

Partsy

Teraz

Jedna przejrzysta lista Twoich Hurtowni w prostej i czytelnej formie z informacją o dostępności i cenie.

Puzzle and Dots background image
Dlaczego Partsy?

Partsy usprawnia, optymalizuje i automatyzuje proces zakupowy części zamiennych

Partsy, gromadząc wszystkie katalogi czołowych Hurtowni w jednym miejscu, pomaga sprzedawcom bezbłędnie i szybko wyszukać odpowiednie części zamienne i przygotować atrakcyjną ofertę.
Jednym kliknięciem sprawdź dostępność, cenę i czas dostawy. Możesz dodawać artykuł do koszyka i złóżyć zamówienie dokładnie tak, jakbyś to robił w systemie Hurtowni. Teraz, dzięki unikatowej funkcjonalności, Partsy może zamówić brakujące części zamienne za Ciebie całkowicie automatycznie.
Stworzyliśmy Partsy w odpowiedzi na potrzeby Klientów i zmieniającą się sytuację rynkową (sprzedaż internetowa, rosnące koszty pracy i niedostępność wykwalifikowanych pracowników).

Więcej

Funkcje, których nie ma nikt inny.

Co potrafi Partsy?

Wyszukać części

Partsy daje możliwość wyszukiwania po nazwie, modelu urządzenia, po numerze oryginalnym czy każdym innym numerze referencyjnym.

Zaprezentować Hurtownie

Wszystkie oferty Twoich Hurtowni w jednym przejrzysztym zestawieniu i w czytelnej formie. Nie musisz sprawdzać każdej Hurtowni z osobna.

Sprawdzać dostępność

W Partsy widzisz swoje stany magazynowe, jak i dostępność w Twoich Hurtowniach. W przypadku braku łatwo znajdziesz alternatywnego Dostawcę.

Porównać ceny

Nie musisz ręcznie przeszukiwać katalogów Hurtowni. W Partsy porównasz cenniki i masz możliwość przypisania wynegocjonowanej ceny.

Przygotować wycenę

Sprawnie przygotuj wycenę dla Klienta. Jeśli Klient wróci później, szybko zmienisz wycenę w zamówienie.

Oszczędzać czas

Oszczędź sobie lub pracownikom czas. Zastąp powtarzające się, ale czasochłonne czynności, a potencjał firmy wykorzystaj w lepszy sposób.

Domawiać braki

Brak towaru na Twoim magazynie to już nie problem. Partsy sam domówi za Ciebie niezbędną ilość w Hurtowni.

Informować o dostępności

Zdarza się, że towar jest niedostępny w Hurtowniach. Teraz będziesz wiedział, jak tylko będzie ponownie dostępny.

Śledzić dostawy

Funkcja śledzenia przesyłek zaalarmuje, jak paczka napotka wyjątek generujący opóźnienie w dostawie.

Tworzyć dokumenty

Partsy potrafi wczytać fakturę zakupu z Hurtowni do Twojego systemu ERP lub tworzyć dokumenty WZ przy sprzedaży.

Wymieniać dane

System pobiera lub dzieli się danymi z pozostałymi systemami w Twojej firmie przy pomocy API.

Analizować dane

Raporty to nieocenione narzędzie, które pozwala Ci podejmować bardziej świadome decyzje.

Partsy AI.
Pracuje za Ciebie.

Integracje z Hurtowniami, Twoim sklepem internetowym, systemem ERP czy innymi systemami, jak chociażby Base to standard. Automatyczne zamawianie części i kontrola zysku z każdego zamówienia to norma.
Od teraz Partsy wykorzystuje AI: głosowe wyszukiwanie to dopiero początek.

Partsy wykonuje pracę wielu osób w Twojej firmie.